Adetime 10 gün var ama inanılmaz derece halsizim. Kasıklarım ve belim çok ağrıyor 3 gündür baş ağrısı çekiyorum. Daha önce 2 kere düşük yaptığım için. Aynı şeyi yasamaktan çok korkuyorum pıhtılaşmam var. Sizce testi ne zaman yapmalıyım. Öğrendiğim gibi iğneye başlayacağım.