Ben çapada ikili test için gitmiştim perinatolojiye. Randevu almam falan kolay olmuştu. Doktorda iyiydi. Ama kadın doğumun yönlendirmesi gerekiyormuş. Dediğim gibi randevu çabuk alınıyor ama saatlerce sıra bekledim kadın doğumda. Perinatolojide çok beklemedim onda sıra çabuk geldi