melekmommm benim tüp bebek değil ama benim de lekelenme ve fazlaca ağrı oldu bu 2. Gebeliğim. Doktorum bir tane iğne ve de progestan ilaç verdi. Günde bir tane akşam yatarken ağızdan alıyordum fitil olarak değil. Doktorum akşam yatarken kullan yoksa sersem yapar seni demişti. Bende dinlendim hep uzandım mecburen iş güç yapmadım ayağa kalkmadım mecbur kalmadıkça şükür şu an 24. Haftadayız. Stres yapmayın streste kanama yapıyor çünkü. Allah’a emanet edin rabbim sağlıkla kavuştursun sizi inşallah