Kızlar selam, 11+0 haftalık hamileyim. Rahim şuan büyük bir greyfurt boyutunda diye tarif ediliyor. Ondan mıdır bilinmez, idrarımı yapıyorum bitiyor sonra yine geliyor iki üç damla ancak yapıyorum
Yanma yok acı yok ama mesanem sürekli doluymuş gibi. Rahim büyüdüğü için mesanenin kapasitesini mi azaltıyor sizce? Bunu yaşayan oldu mu bu haftalarda