Pasakizi Dun kaset yapmıştım emin olamadım bugün erken gebelik testi yaptım adet günüm bugündü acikcasi korkuyorum kimyasaldir diye 4 5 defa geçirdim kan vermek bile istemiyorum sizde cizgi goruyormusun
minikmucizeemaak Pasakizi Ben gördüm umarım sağlıklıdır ve sağlıkla kavuşursun ❤️ Bana da dua et olur mu aralık da kimyasal geçirdim 1.5 ay sonra adet oldum heveslendim ama yokmuş tez zamanda bana da nasip etsin Rabbim inşAllah birdahaki ay güzel haberi alırım ❤️🤲🏻
Minik1Civciv Pasakizi yaa benimde böyle çıkmıştı canım gözün aydın olsun 🫶🏼💐 sağlıkla kavuşalım yavrularımıza inşallah şu mübarek aylar hürmetine Rabbim herkesin gönlüne göre versin ❤️🙏🏼🌸🫶🏼💖💐
Pasakizi minikmucizeemaak inşallah seninde olur canim banada çok dua ettiler herkes dua ederdi kurtaj kimyasal tup bebek derken artık ümit etme demisti doktor inşallah sağlıklı ilerler umudum işte tam burda kiriliyor
Pasakizi Minik1Civciv ay inşallah canim yani o kadar umutsuzumki rabbim inşallah nasip eder zor süreçlerden geçtik hep
Minik1Civciv Pasakizi Pasakizi de belki geç döllenmedir canım ben de üçüncü gebeliğimi 39 la öğrenmiştim ama kalbi durdu şu an korkuyorum Allahım kimsenin kucağını boş bırakmasın ❤️🤲🏼