Esmaars Bugün kontrole gittik doktor bebekten hariç bir şey daha var dedi ondanda ses geliyor dedi . Yapışık ikizler olabilir dedi . Detaylı ultrasona yönlendirdiler petinolojiye . Orda ki doktor öyle bı durum yok kordonun sesi o dedi biraz kalın dedi .
Sevvl Esmaars perınatolojiye inan o saman canım onların cihazları farklı kan akışı vs bakıyorlar o yok dediyse yoktur
Esmaars Mervetnl bende gerçekten dünya başıma yıkıldı . Sonrasında sorun yok denildi sadece kalın denildi ama bu sefer de kalın olmasına takildim
Esmaars Sevvl inşallah bir sorun yoktur çok korkuyorum internette aratiyorum kordon kalinligiyla ilgili bişey yok doktorum sorun yok dedi ama bu kadar büyük olup ses gelmesi sıkıntı yarattı bende