Kızlar merhaba öncelikle hepimizin kandili mübarek olsun Rabbim tüm dualarımızı kabul eder inşallah. Bugün hamileliğimin 37. haftasındayım ve ilk çatı muayenemi oldum. Muayene sonrası doktorum yumuşama olduğunu ve 2 cm açıklık olduğunu söyledi. Nst sonrası da kasılmalarımın sık ve güzel olduğunu da belirtti yani normal doğum için şu anlık bir engelin yok dedi. 10 gün sonrası için tekrar görüşmek istedi ve açıklığımın o vakite kadar 5 cm e ulaşırsa riske atmadan doğuma alacağını söyledi. Ve adet tarihime göre doğumum 10 Mart tarihi olarak gözüküyor. Ben bu önümdeki 10 gün boyunca açılmalarımın devam etmesi için yapılması gerekenleri yapmalı mıyım sizce ? Bebeğimin anne karnındaki gününü kendi ellerimle kısaltmaya çalışıyormuş gibi bir his doğdu içime düşündükçe üzülüyorum. Ama doktorum hiçbir problem olmadığını açık açık 5 cm olduğunda doğuma alırız dedi ve derken çok rahat olduğunu gördüm yani sorun olsaydı yada bebeğimin gelmesi için erken olduğunu düşünseydi mutlaka bana belirtirdi yani öyle düşünüyorum. Ki ben 10 gün sonra gittiğimde bebeğim 38 haftalık olacak.
Evet bu konuda bana yardımcı olabilir misiniz ?
Sizler kaç haftalıkken doğumunuz gerçekleşti ve doğumu kolaylaştıracak açılmayı hızlandıracak ve kesin sonuç aldığınız ne gibi şeyler yaptınız ? 🫶