ikili testte beta hcg 0,39 sonuç kısmında da beta hcg seviyesi düşüktür diye doktor riskli olabileceğini düşünmüş başka bir doktor değerlerinde bir sıkıntı görünmüyor beta düşük sadece dedi yani riskli olup olmadığını belirleyemeyiz dedi kafam karıştı bu ne demek bu durumu yaşayan var mı