Kubrabsyg45 benim yorumum sancınız var 100′e kadar çıkmış. Fakat düzenli değil ama doğum yakındır.
Benim hep 70,80 sancım çıkardı sancin yok derlerdi onlar normal kasilmaymis. Ama 100 olunca sancin var dediler ertesi gün doğum yaptım ama bir de 1cm açıklık vardı.
Siz muayene oldunuz mu açıklık var mı hiç?