piiremsesinannesiii Kızalar crp 12,46 çıktı ve sonuç için doktoruma gidemedim e nabızdan baktım şimdi sizce bu korkulacak derecede yüksek mi ilaç verirler mi bu yüksekliğe normalde 8 lerde oluyordu şuanda yükselmiş 12 ye endişlenmeli miyim
Aselhumaninannesi piiremsesinannesiii hemogramda ilk sırada lökosit yazıyor ona bakın o kaç oda kırmızı gösteriyorsa enfeksiyon var direk crp tek başına anlamlı değil benimde her ay bakılır yüksek hem çalıştığım doktorlarım olsun hemde takipli doktorum vücut bebeği enfeksiyon diye algılayabiliyor demişti
Mavi- piiremsesinannesiii benimde 8,6 çıkmıştı 2 hafta önce doktorum antibiyotik verdi öylelikle geçti canım yine doktoruna danış muhakkak belki tedavi gerektirir bana ilerlerse daha sıkıntı olur demişti
2aslan_annesi07 piiremsesinannesiii benimde 10 çıkmıştı ilaç kullanmadım bol su için biraz yüksekmiş çok yüksek olunca ilaca baslaniyor
piiremsesinannesiii Mavi- benim hep 8 lerdeydi ama normal kabul ediyoruz hamilelikte en ufak diş iltihabı bile 8 e yükseltiyor dedi ve hiç ilaç vermedi şimdi 12 küsür olunca korktum ama acile olmazsa gideyim de ordan sorup öğreneyim bari
Aselhumaninannesi piiremsesinannesiii çok birşey olmaz çünkü hamilelikte vücutta işi artisida oluyor direk crp kendini yukseklikle öne çıkarıyor 20lerde vs olunca bir şekilde enfeksiyon diye sayılıyor yada şikayetiniz var ise oksuruktur yüksek ateş o zaman antibiyotik başlanır
Aycaynkp Benimde yüksek çıkmıştı Dr antibiyotik verdi 3 gün kullandim bıraktım düzeldi :) Dr gidin sonuçlar için mutlaka
piiremsesinannesiii Aycaynkp gidicem ama yetişemedim bugün normalde 5 e kadar hastanede kalmaları lazım 3 dedimi terkediyor bazı doktorlar hastaneleri sizin kaçtı değer
Aselhumaninannesi Aycaynkp crp nin enfeksiyon diye sayılması için hemogramda lökosit değerinin de yüksek olması lazım vücutta enfeksiyon o zaman var diye gösteriyor o yzuden size antibiyotik verilmistir
Aycaynkp Aselhumaninannesi olabilir ben bronşit geçirdim o dönemde ondan kaynakli yükselmişti benim crp 10.7 wbc lökosit de 9.97ye çıkmış dediğiniz gibi iki değer de yüksekmiş :)
Aselhumaninannesi piiremsesinannesiii rica ederim ne demek e nabizima girseniz dersiniz her ay düzenli crp yüksektir 8 13 10 artık diyorum bebek doğunca vücut sıcaklığı düşer o zaman crp de düşer 😂
hvvyldz 12 biraz yüksek sanki benim 3 hamileyim dur kurusunu kaynat suyunu iç vucuttaki enfeksiyona cok iyi geliyo
Aselhumaninannesi Aycaynkp çok gecmis olsun valla hamilelikte hastalıkta zor gerçekten crp degeri de değişik birşey ya bebeği enfeksiyon diye görüyor vücut ani ısı artiai yaşıyor banada doktorlarım demişti lökosit tr yüksekse o zaman enfeksiyon var diye 🤭