Nesrinsamet Merabalar 6 haftalik gebeyim bugun kontrole gittim kesenin olsutugunu bebegi gormedigini soyledi bos gebelik olabilir mi
1prens Nesrinsamet bende az önce aynı postu açtım aynı tedirginlik ikimizdede oluşmuş. inşallahgörürüz en kısa zamanda
Canan_ Nesrinsamet canim benim gec dollenmeydi 8. Haftada gordum anca 😂 bide bana 7. Haftada bos kese denmisti 🤦🏻♀️ kizim 4 yasina girecek neredeyse 🥰 ve suan yeniden hamileyim
lerem_merel Nesrinsamet 6 hafta bazen erken olabiliyor özellikle karından ultrasonda görünmez 7 8 hafta olunca görürsün inşallah bebeğini 🤲🏻♥️
Nesrinsamet lerem_merel evet alttan bakti goremedim bebegi ama kesesi var dedi bakalim 1 hafta sonra tekrar cagirdi sizlerde nasil oldu diye meral ettim
Smysn07-09 Bende gittiğimde 4 haftalık mis sadece kese var dedi iki hafta sonra gttim 6+2 de kalp atışı duydum ve geç döllenme olmus
Smysn07-09 Linaa90 Gittiğimde 5+2 olması gerekiyordu ama Dr geç döllenme olmus dedi ayrıca ben herşeyde takvim tutmuştum ilişki vs son adet tarihime uyumsuzdu gerçekten
Linaa90 Smysn07-09 anladım canım sağol ben bir kere gittim daha muayeneye anca kese gördük hiç öyle birşey demedi de merak ettim .
twinsmom_ Nesrinsamet 6+1 de benimde sadece keseleri gördük doktor fazla ayrıntılı bakmadı bile 10 gün sonra tekrar çağırdı erken yormayalım bebekleri demişti 😇