Barlasvemother Arkadaşlar doğumum haftaya cumartesi günü tam 37.haftamda fakat bugün ara ara çok şiddetli sancılarım oluyor ve regli oluyor gibi hissediyorum ve günlük pedim de sürekli Biraz ıslaklık var kızlar sizce suyum mı geliyor acaba
Deryadeniz63 Barlasvemother benim yaşadığım durum aynı şuan iğne serumle durduruyorlar aşırıda sancım oluyor
strawbery Barlasvemother canim bende senin gibi evde beklemiatim ama keske gitseymisim hemn doktora suyum oyle gele gele bitmisti ve oglum susuz kaldigi icin enfeksiyon kapmisti hemen doktorunla gorus bence
Mervetnl Barlasvemother benimde tam 37 de alacak doktor, günlük pedimde ıslaklık bende de oluyor. Doktorunuza bi yazın isterseniz ama su gelmesi değildir muhtemelen
Irem34_52 Barlasvemother neden 37de doğum oluyo acaba ? Su olabilir dünden beri bendede ıslaklık ve adet olunca kan kokusu olur ya oyle koku var ptesi gitcem ama gcen p.tesi suyun iyi demisti doktor
Barlasvemother Deryadeniz63 benim sancım nst de hep yüksek çıkıyor ama hissetmiyprum bu şekilde yeni olmaya başladı son 8 günüm kaldı ama geçmiyor resmen
Edafmo Barlasvemother ben 35+2de regl ağrısı gibi sancılar çektim sabahtan akşama kadar akşam da lekelenmem geldi. 3 gün hastanede durdurmaya çalıştılar sancıları durmayınca 35+4te mecburi sezeryana alındım. Bence riske atmadan bç doktora görün
Edafmo Barlasvemother 10 gün küvezde kaldı bugün çıötı şükürler olsun. Ama bazıları benden erken doğurup girmediği de oluyor