13kmkmkm- Kizlar merhaba 36 haftaliga geçiş yaptım bugün iki haftadır kasiklarimda agri ve rahmimde de aynı sekilde sizce doğumum yakinmidir geceliri daha cok oluyo. Sizde de oyle oluyomu
Hilalysr 13kmkmkm- bende 36 haftalığım ara ara adet ağrısı gibi kasıklarımda ağrı oluyor birde vajinama ağırlık biniyor acıyor. Nst de sancı çıkmıyor ama
Nesebasol 13kmkmkm- Şuan ben 38+2 yim bende de oluyor dediğiniz şeyler doktorum normal olduğunu söyledi endişelenmenize gerek yok ☺️
Bir_prens_annesiiiii 13kmkmkm- benim de kaşıklarımdan bacaklarıma doğru ağrım oluyor ama dün öyle bi şiddetli kasığıma ağrı vurdu ki nefes alamadım ve bir dakikaya yakın sürdü Salı günü kontrolümüz var çok Merak ediyorum nst de sancı çıkacak mı diye🥰
Lutfiye20 13kmkmkm- 36 haftalığım bende özelikle geceleri belim karnım ve bacaklarıma sancı oluyor doktor normal dedi
3babyannesy 13kmkmkm- 36+2de doğurdum oğluşum şimdi 7gunluk oldu🥰 agrilarm vardı benimde suni ile doğum oldu 9 saat sürdü dogumum
13kmkmkm- 3babyannesy hayırlı olsun bebişiniz sizin kaçıncı haftada başlamıştı agrilariniz bebeginiz kaç kilo doğdu?
Kubrabsyg45 13kmkmkm- şuan acilden geldim onun için. Enfeksiyon ve sancı çıktı. Açılma yokmuş eve geldim
3babyannesy 13kmkmkm- deprem günü başladı 6sinda, korku ile sanrm kasılma gbi bıseyler ama sancı denmez kontrolde 2cm açıklık ve düzenli sancı gösterdi 10undada suni ile doğum başladı