Busece06 Kızlar biraz önce hapşurdum 11 haftadayım bazen hapşurunca oluyor batma hissi oluyor bikaç dakika siz de yaşıyomusunuz
Nalanmaral Busece06 normal bence bende de oluyor yatarken hapşırdığım zaman daha cok batıyor kopuyor sanki bırseyler ama hapşıracağımı anladığım zaman hemen büzüştürüyorum kendımı o zaman batmıyor 14+3 😊
aylasennn Busece06 kendini kastığında oluyor. Bebeği koruma iç güdüsüyle hapşırmaya müdahale ediyor insan. Bende de olmuşluğu var. Kasmamak gerek çünkü hapşırmanın normal bir gebelikte bebeğe bir zararı yok diye okudum.
BenimKucukYazCicegim Busece06 bende aksırıp tıksırınca karnıma batma hissi giriyor 11 haftadayım bende. Normal hepsi