Kızlar bugun ilk kez nst ye girdim tam 32 haftalığız doktor sancı var dedi carsamba günü tekrar nst ye gel dedi bide ben küçük bir ilçedeyim hastahane yetersız sizce merkeze gıtmelımıyım ya da nst sonucundan anlayan bakabılırse cok sevınırım çok korkuyorum çünkü