Himmelsgesicht Hanımlar 39+1 bugün öğleden beri geçmeyen felaket bir sancım var. Belim kasıklarım bacaklarım hepsi. Dalgalı halde olmadığı için doğum sancısı değildir dedim ama artık dayanamayacak gibiyim. Bu şekilde doğum başlar mı bilgisi olan var mı?
Hallerimvarbenim Himmelsgesicht Sancı demek açılma demek canım kaç dakika da bir geliyor sayabildin mi