Gmziscn Merhaba! Arkadaşlar 13+5 günlük hamileyim 3 aylıkmı hamileyim 4 aylıkmı bazı yerlerde 4. Aydasınız diyor doğrusunu bilen varmı😅
BurcuY Gmziscn 13x7+5 96 günlük hamilesin kuzucum Buda demek oluyor ki 3 ay bitmiş 4. Ayın içindesin 6 günde 4. Aydan almışsın ☺️
Gmziscn Agapi00 yaptırdım canım geçen hafta çok şükür iyi çıktı sen yaptırdınmı aynı zamanlarda doğumlarımız kısmetse😊
Agapi00 Gmziscn evet bakalım ilk bebeğimiz bizimde sezeryanmı normalmi nolcağı belli değil. Cinsiyetiniz bellimi
senayck Bende 13+4deyim aynı sayılırız tarama sonucu çıkmadı hala merakla bekliyorum tahminen de kız denildi 😊
Gmziscn senayck hayırlısı olsun canım inşallah iyi çıkar sonuçlarınız her anne babanın en çok istediği şey bu cinsiyet sadece merak benimde 2. Ye oğlum olcak kısmetse ilk kıza benzetti doktorum geçen hafta erkek dedi kesin😇
Ayser Gmziscn hayır yaa 😂 16. Haftada bellı olur dedı doktor.. 13. Haftada gıtmıstım daha belli degil dedı
Agapi00 Gmziscn ah yok hayır bellideğil . Sizinki nezaman belli oldu . Bizimki bacak üst üste atmış ama koz gibi sanki ben öle benzettim
BurcuY Melis_tugba 26x7 =182+5=187 :30 dersek 6 at 7 günlük hamilesin şuan kuzum yani 6 bitti 7. Aydan 7 gün aldın