Mrvsare7 Merhaba ben hastasıyım inşallah doğumu da o yapacak çok iyi bi doktor gözüm Kapalı tavsiye ederim Kivircikkuala
2aslan_annesi07 Kivircikkuala ben özeline gitmedim devletteydi o zamanlar çok çok iyi bı doktor çok da başarılı rahatlıkla guvenebilirsiniz uzun süre takibindeydim