Merhaba annelerrr 9+1 ikizlere hamileyim🙏🥰 doktoruma danıştığım da ikiz de oldukları için cinsel ilişkiye girmeyin dedi fakat sizce bu durum gebelik süresince aynı mı devam eder yanii herhangi bir ilişki içeriye girmeme dışında nasıl bi yol izlemeliyiz eşimle? Bazı kişiler sürtünerek ilişkinin de kasılmalardan dolayı zarar olduğunu söyledi. Siz nasıl yol izliyorsunuz bu durumda? İlk gebeliğim olduğu için ekstra endişe duyuyorum haliyle lütfen yanlış anlamayın yardımcı olursanız sevinirim 🙏😊😊