Tinkipinki _almirasmom beğendiğiniz takımlar olursa link koyarsanız severek bakarım unisex olanlara çünkü bizim cinsiyetimiz daha belli değil 😊😊
cahillesohbetikestim Tinkipinki olsun canım ne kadar erken o kadar iyi her gün bir şeylere zam geliyor.
EfnanUmay23 Gln0110 Muğla’da serin ev 🥲bende Marmaris turunçtayim evim aşırı sıcak doğumum Mart’ta memlekete geldim Haziran’da gitcem geri nasıl kontrol edcm bilmiyorum 😫😫
HaticeC123 Bende isimli yaptırdım ama 10 lu değil gerek duymadımmm sadece tulum, eldiven ,bere ve battaniyesini yaptırdım😊
Buket_dadas Tinkipinki kız sorma ya bendede aynısını yaptılar bitanem sen sade bebege iki tane hastane cıkışı al yedek de dursun biri bez al bi kactane pudra emzik her ihtimale karşı göyus ponpası biberon ve bebege agız mendili ve bitane de bataniye ve alt acma bezi iki tane kendinede bi takım ic camasırı adetli olcagın icin hasta bezi al ve pijama yakımı ve patik bukadar abartmaya hic gerek yok kuzum emin ol olması gerekenler bunlar🥰😘❤️rabim hepinize saglıklı dogum lar nasip etsin 🥰 aşkım göyüs ponpasınıda yazma amacım olurda sütün gelmezse hastanedekini kulanmak istemezden diye yoksa ben aldım ama oda gereksiz kulanmadım en fazla 2 veya üc kere hastaneye gidince sagıp eve koyuyordum kaynanam bebege iciriyordu onun dışında kulanmadım😅🙊🙈