Yeniiianneee Hastane çantası ve eksikleri nasıl yapmalıyım şuan 32+3 deyim hemen yap diyende var erken diyende var 2li testin de direnç çıktı detaylı da da perinotolog devam ettiğini 30 . Haftalardan sonra daha sıkı takipte ve tansiyon ölçümünde olmam gerektiğini söyledi eksikler var ama böyle olunca yinede hastane çantamı hazırlayıp koysam mı eksikleri de aldıkça ilave etsem mı Benim için 1 tane emzirme sütyeni ve atleti 1 adet pijama takımı Bir paket depent Bir paket lohusa pedi Bir paket göğüs pedi Bir adet yazma ve bir adet şal Çorap ve 2 tane alt eşofman Bebek için Bir tane 10 lü hastane çıkışı Bir tane pazen Bir tane kalın battaniye Bir tane müslin örtü Bebek bezi 10 tane Bir paket ıslak mendil Alt açma örtüsü Biberon Ağız mendili Bunları koydum kapı süsünü sipariş verdim Kendim için eksik bir tane beyaz lohusa takımı alcam pazartesi ve 2 adet iç çamaşırı alcam Aklıma gelen bunlar kızlar koyduklarımı ve eksiklerimi yazdım sizce koymam veyâ almam gereken ne var koydum dediysem bu arada akşam koyacaklarım daha doğrusu o yüzden önce size sormak istedim ilk doğumum olacak pek bilgim yok
Tbayram Yeniiianneee Ben sıcak su torbası da alacağım yanıma. Ve izlediğim bir videoda hastanede açılma için duş almanız gerekirse diye duşta da giyilebilen terlik demişlerdi.
Yeniiianneee Bebek için 1 tane 5 lı bir tane 3 lü bir tane de isimli tulum yaptırdım 3 lü onları da koycam yazmayı unuttum
Yeniiianneee Tbayram aaa evet lohusa terlik setimde de eksik onu da alcam o zaman bir tane de açık terlik alırım
3pasaannesi 3 bebek takımı Patik ve çoraplar Emzik Biberon Islak mendil Bez 3 tane battaniye Zemzem suyu 2 hazır kundak Müslin örtü Ağız mendili Bebek şırıngası Pijama takımı 2 tane Havlu Terlik Depend Göğüs ucu kremi Yazma 2 çorap Kağıt havlu Çöp poşeti Göğüs pedi
Bonusum Ben kendime battaniye de almıştım çok iyi gelmişti doğumdan sonra, anesteziden sonra inanılmaz bir titreme üşüme gelmişti, çorap ve battaniye ile zor isinmistim ilk doğumumda, yine alicam yanıma.
3pasaannesi Yeniiianneee 35 haftalığım 3. Gebeliğim ama ben bile listelere bakıyorum internette unutmuşum 3 sene oldu oysaki 😊