Merhaba arkadaşlar Benim daha önce 3 gebelik kaybım oldu ilki hidrosefali ve diyafram hernisi ve bir kaç anomalisi daha vardı ve 5-6 tane doktora gittim hepsi gebeliği sonlandır sanada zarar verebilir dediler ve mecburen 22. Haftamda gebelik sonlandırıldı daha sonra 2 kez daha gebe kaldım onların 2 aylıkken falan kalp atışları durdu her türlü genetik test vs yaptırmıstık sadece bende biraz pıhtılaşma çıkmıştı şimdi tekrar hamileyim ecopirin hap kullanıyordum ama detaylı Ultrasonda yine bebeğimin beyninde sıvı artışı görüldü ve buda ilki gibi hidrosefaliye doğru gidiyor dedi doktorlar yine sonlandır vs diyorlar ben asla sonlandırmak istemiyorum 2 hafta sonra tekrar ölçüm yapılacak sizden ricam inşallah gerilemiş olsun sıvı ve bu niyetle birer Ayetel Kürsi okurmusunuz bu mübarek günde bu kandil gününde kimin duası kabul olur bilemeyiz okuyanlar okudum yazarsa çok sevinirim şimdiden Allah razı olsun 🤲🌸