yaprakyzglc Şuan hamileliğimin 32+3 haftasındayim. Bebeğimin başı yukarda yani şuan ters. Acaba bu düzelir mi zamanla. Korkuyorum ya dönemezse diye
34-44 yaprakyzglc bende suan 37+1 deyım benimkiside o şekilde sezeryan gunu verdiler dönmesse sezeryan olucam malesef
AsyaveAnnesiii yaprakyzglc ben de şuan 33+4 haftalığım neredeyse 25ten sonra kafasını sol kasığıma bi gömdü hala orada tekmeler boşluğumda yada sağ kaburgamda tam çapraz yatıyor dedi doktor bol yürüyüş yapmaya çalış dedi ama hiç bi değişiklik yok o zamandan beri 🤷🏼♀️
Ezgifatma2010 Benim her gittigimde farklı pozisyon oluyor dogum anında bile dönen varkorkma döner daha o