Kızlar kaşıntı yüzünden yazmıştım buraya karaciğer enzimlerine baktır diyenler olmuştu dahiliyede kan verdim şükür normal çıktı resim atıcam dediğiniz tahlil bunlar mı oluyor başka bişey yaptırmaya gerek var mı yani kesin olarak kolestaz olmadığı burdan anlaşılıyor mu [
](https://)