Gercekgulbahar progestanı doğuma kadar kullanabiliyorsun ama doktoruna danış bir sorun görmezse bıraktırabilir, iğneyi 2 kere vuruldum 4 aylıktım o zaman, coraspin ilacı da şuan 35 haftalığım kullanıyorum doğuma kadar kullanıcam benim bu şekilde canım korkma yani öyle yazıyor olabilir ama kullanılıyor