Kızlar 31+4 teyiz tecrübeli gebelere sorum. İlk gebeliğim olduğu için pek bilmiyorum arada karnıma birkaç saniyelik sancı giriyor. Yalancı sancı dedikleri bu mu oluyor hani rahimde değil direk göbek deliği ve çevresinde birde biraz üzerinde oluyor yoksa bu başka bişey mi