1Gunes
Biz de 38+5 haftalığız, gelen giden yok:))
Evet bende de oluyor, oturduğum, uzandığım yerden kalkarken aşağılarda filan fazla baskı, ağrı oluyor ki de olduğumuz haftalara göre normal diye düşünüyorum, o da bi zahmet olsun artık doğurduk, doğurucaz😂
Daha çok yürüyüş yapıyorum, günde en az 1 saat filan, hurma yiyorum, başka da bişey yaptığım yok açıkcası, kendi haline bırakmışım😂
Martın 2sine kadar gelmezse, sezeryan olucaz😬haydi hayırlısı
Size de iyi doğumlar dilerim 🥰