gakkoyengee Merhabalar pzt 18 salı 63 bugün 265 çıktı bilen kişiler yorumlarsa çok sevinirim doktorum salı gününe baktı bugün en az 120 olması lazım dedi şükür 265 çıktı normal mi ?
gakkoyengee elifcicek_07 doktor en az 120 diyince şok oldum birde bayaaa kötü bi doktora denk geldim artışı yorumlayamadım yani birde yüksek artışlar için ikiz diyorlar onu merak ettim diyebilirim 🫶🏻 ilk gebeliğim canım
gakkoyengee Nurbanu55 doktorum pek iyi değildi en az 120 dedi ama 2 katı çıktı öyle olunca acaba ikiz mi diye düşünmedim değil 🥺