elifeceguler merhaba. Özel birşey yapmadık açıkçası. Ama doğumdan önce de doğuma gittiğimdede hiç ne olacak diye düşünmedim. Sanırım rahatlığımdan geldi. Çünkü hemşireler de şaşırıp sormuştu özel birşey yapmadım. Kafanıza takmayın yeter bence. Annem kayısı hoşafı yapmıştı doğumdan sonra tuvalet için sürekli onu içtim. Asla ama asla korkulacak birşey yok ameliyata eşinizin girme şansı varsa kesinlikle yanınız da olması size acayip rahatlık verecektir.