34-44 Merhaba anneler ben 37+1 deyim benin idrar tahlilimde ilk defa protein cıktı daha önce basına gelen varmı
Semilk05 34-44 pozitif mi eser mi yazıyor tahlilinizde. ? Tansiyonda sıkıntı varmı 38 haftalıkken bende de protein eser değer de çıkmıştı 39 da dığum yaptım zaten tansiyonda sıkıntı olmadığı için dikkate almadılar