Hyryemstfa canım benimde son 4 dun doktordaydik acilmam yok sancim yok sali kadar beklicez 40+1 oluyorum sali gunune kadar insallah kendi sancim gelirde normal olur yoksa sali gunu yine muayne edicek as bisey acilma varsa 1 cm bile suni denicek ama hic acilma yoksa suni denesem bile tutmaz dedi son secenek sali gunu bunlar olmaz ise sezeryan olucam doktorum 40+1den sonra bekletmek istemiyor tehlikeli bebek kakasini yapabilir biz bunu anlayamayiz diyor hakkimda hayirlisi bakalim 😇 sende durumlar nedir doktorun ne diyor