123bebegim Kızlar ilk hamileliğim 24 haftalık oldum doktora gittim 671 gram dedi sizce iyi mi bu 🙁 yoksa biraz daha dikkatli olmam lazım 🙂 sizde yazabilir misiniz
Kbrkcky Bende 23+6 da gittim bebek 664 gram dedi hatta haftası bir hafta ilerde gelişimi güzel dedi ama bana biraz az geldi bilemedim 🤔