efeege_04_eda_ Anneler merhaba hayırlı kandiller öncelikle ben 12. Haftamda ikili taramada doktor %90 erkek dedi bugün gittim %90 kız dedi %10 yanılma payı bırak bana dedi 16. Haftadan sonra daha değişirmi 😊
efeege_04_eda_ Sevvl yaaa bakalım 2 oğlum var bide kızım olsun çok isterim ama tabi Herşeyden önce sağlık Rabbim hayırlısını nasip etsin inşallah 🤲🏻🥰
efeege_04_eda_ Sevvl evet büyük bir oranda kafam şu yönden karıştı 12. Haftada da %90 erkek deyince bi tereddütte kaldım 😊