Arkadaşlar okadar sinirliyim ki doktorum bana progestan fitil verdi ve aşırı baş ağrısı halsizlik yaptı bende yüzüm uyuşuyo resmen ve muhakkak kullan dedi ama sözde özele gidiyorum onca parayı veriyorum sof düzgün ilgilensin diye arıyorum hiçbir şekilde dönüş yok yani bağlamıyorlarda doktora doktorumu değişmelimiyim sizce ve progestan yan etki yaparım be yapayım bi
Akıl verin 😢😢😢5 haftalığım bu arada