Şimdi hastaneden geliyorum kanama alanım büyümüştü geçen hafta ilaçlarımı düzenli kullandım alan küçülmüştür diye çok umutluyum ama doktor bı değişiklik yok dedi kesenin katmanları var o katmanlardan içeri kan sizmaya başlamış dedi bebekte bı hastalık olabilir bebek kendini atmaya çalışıyor olabilir dedi hiç umutlu konuşmuyor 16+3 haftalık olduk cinsiyet sordum söylemiyor sağlığına odaklan o önemli değil hazırlık yapma diyor perinotoloji doktoruna git dedi randevu aldım gidecem ama çok kötüyüm ne yapacam ben bu hayırlı kandil hatırına rabbim bana ve benim gibilere şifa versin bebeklerimiz sağlıkla doğsun 🤲😔😔😔😔