Dmlakklk Merhaba hanımlar , ilk bebeğim pişik kremi olarak sudocrem kullanmayı düşünüyorum sizin öneriniz nedir sudocrem kulanan veya kullanacak olan var mı ?
2aslan_annesi07 Dmlakklk sudocrem veya hametan çok iyi geliyo ayrıca ıslak mendil yerine pamuk kullanmayı düşünüyorum 2oglumda çok hassasti
2022bebeki Dmlakklk Sudocrem pişik kremi . Ama pişik önleyici günlük kullanabileceginiz bir krem daha edinmelisniz🤗 İçeriği temiz ürünler de denedim ama fayda görmedim ben bepanthol kullaniyorum
happymooomms Dmlakklk biz de çok şey denedik ama Mustela bize çok iyi geldi ama bebeğim cildine göre de değişebiliyor
Dmlakklk 2aslan_annesi07 ıslak mendil aldım pamukta aldım ama sadece pamuk temizliği için yeterli olur mu acaba ? Yoksa ıslatıp mı kullanılıyor
Minnosaannee Dmlakklk üçüncü bebeğime kullandım ilk doğduğundan itibaren . Pişik olmasına fırsat vermiyordum ama olursa da sudocrem in üstüne tanımam ilk kullanımda hemen etki ediyor 20 aylık olucak hala kullanıyorum . Küçücük kutusu uzun aylar boyunca yetiyor doğduğundan beri ikinci kutusu elimde şuan
2aslan_annesi07 Dmlakklk tabi tabi bı saklama kabına koyun plastik veya cam olur pamuklari sonradan ıslatın ıslak mendili daha sonraki aylarda kullanmayı düşünüyorum
Zezeeeyyldrm Dmlakklk sudocrem bizde hiç işe yaramadı kantaron ve hametann hamazinc bunlar işe yaradı
NM_mom Evet ben doğduğundan beri pişik önleyici olanını kullanıyorum 3 buçuk aylık daha çok şükür ki pişik olmadı gün de 1 defa sabahları sürüyorum nemli kalıyor zaten🧸 bir de ağır pişikleride geçirdiğini çevremden biliyorum