SeilErdoan Kızlar izmirde egepol hastanesine gitmek istiyorum giden varmı memnunmusunuz detaylı ultroson fiyatı falan ne kadar orda
Fatmasnny SeilErdoan en başından beri egepol Cem büyüktosun a gidiyorum. Memnunum. Son haftamdayım. Bir sorun yaşamadım şu ana kadar. Çevremdeki tanıdıkların birçoğu kendisinde Doğum yaptı.
efsanee_ SeilErdoan merhaba bende şuan hastane arayışındayım egepol ve ata sağlık hastanesi arasında çok kararsızım. Yarın için egepolden randevu aldım ama intertte aramalarımda çok şikayet var 🤔
Hafizeipek SeilErdoan ben gittim 16. Haftaya kadar çok memnundum.. hamileyim diye işten çıkartılinca buca kadın doğum a gitmek zorunda kaldım Egepol diye ağlıyorum hergün 😆
Denizliche 24. Haftamdayim başından beri oraya gidiyorum biraz popüler olduğu için kalabalık özellikle kadın doğum bölümleri detaylı da da memnun kaldım doktor filiz hanım di inceledi ,uğraştı yüzünü göstersin diye güler yüzlü biri işinide dikkatli yaptı ,150 lira detaylı muayene 81lira
Dncnjms Ben de 9. Haftamdan beri gidiyorum 35. Haftamdayım. Memnunum. Diğer hastanelerde tahlillerden nstden bile para alınıyormuş ben hep tedirgin gittim hiçbirinden para alınmadı. Muayene 81.5tl, detaylı 150 TL gayet de ilgililer. Benim doktorum Gökalp Tokaç evet yoğun ama şimdiye kadar sadece 2 kere çok bekledim onda da acil doğuma girmesi gerekiyordu. Şansıma 2 arkadaşım benim hamileliğim dönemimde orda doğum yaptı odaları ve hemşirelerin ilgisini de çok beğendim. Tavsiye ederim 😊