songul123 kızlar 5+4 haftalık hamileyim adet olacakmışım gibi bi his var belim kasıklarim ağrıyor normalmi sizdede oluyormu
2bebek Evet canım normalmiş. Ben de bu yüzden doktora gittim haftaiçi. Doktor yerleşme ağrıları onlar dedi