17papatya 13 şubat pazartesi 65 15 şubat çarşamba 221 17 şubat cuma 497 Kızlar sizce nasıl artış diğer 3 gebeliğim kimyasal olmuştu bunda kimyasal olabilir mi sizce artışım iyi mi
Sibel_72 Artışın gayet güzel bu kimyasal değil artık kan vermene gerek yok canım ama 3 kimyasal gebelikte takrarlayan düşük olarak sayılıyor yarın kadın doğuma git ve kimyasal geçirdiğini söyle belki ilaç verir ama değerin iyi
17papatya Sibel_72 tedbir amaclı kan sulandirici iğne ve progestan kullanıyorum canım doktorumun haberi var ben sadece korkuyorum acaba yine kimyasal olur mu diye