Hanımlar özeller çok pahalı benim ilk gebeliğim ama sezeryan olacak mecburen daha önce miyom ameliyatı olduğum için Devlete gitsem acaba doktor ile konuşsam ekstre para versem bana Ayrıcalıklı muamele de bulunabilir mi bununla ilgili bilgisi olan varsa paylaşsın kızlar çok acil İstanbul ilindeyim