byzkrc Merhabalar tecrübeleri anneler🤗 Size bir sorum olacak, emzik alacağım ama bu iki ürün arasındaki farkı anlayamadım. Kullananlar aydınlatabilir mi acaba? Şimdiden teşekkür ederim 🙏🏼
Dyg___ byzkrc ikiside ultra air biri yeni model yazıyor model farkı var yani. Bende ultra air almıştım düz renk kızım severek kullanıyor. Hatta şuan 7.5 aylık oldu 6-18 aylık olanından aldım onu istemiyo öğürüp çıkarıyo hala 0-6 ayı emiyor 😁
Bonusum Ben sadece desen farkı var diye biliyorum. Hatta bu ikili olanlardan gece ve gündüz olanı var. Gece olanı beşiğinde parlıyor tutma yeri karanlıkta kolayca bulunabiliyor.