Canım bende hsg testi olduktan 5 dka sonra ağrım oldu ayakta yuriyemez haldeydim akşama kadar oldum ağrıdan acile gitim orda 4 saat bekledim idrar testi yaptılar birşeyin yok diyip gönderdiler eve geldim uyudum sabah ağrısı geçti dokturumada söylemedim ama bazılarında oluyormuş böyle