Selam kızlar , temmuzda dogacak insallah oglum uzun kollu seyler cok alma diyorlar genelde kısa cıt cıtlı badi 3-4 tane de uzun patikli tulum aldım 0-3 ay , siz neler aldınız uzun kollu seyler aldınız mı almam lazım mı bilemedim dogdugunda uzun giydirirler herhalde dimi