38+2 yim ya ben çok sabırsızım yada kızım gelmek bilmiyor ilk bebeğim 37+1 de doğmuştu buda öyle olur sanıyordum fakat gelmek bilmiyor siz kaçıncı haftanizda doğurdunuz doğum belirtileriniz neydi ben nedense hep geceleri yalancı sancılarla uğraşıyorum 😃