Kızlar merhaba 7+5 haftalık hamileyim bugün kontrolüm vardı tekrar kanama yollarım açılmış progestan fitil kullanıyorum… Geçen muayenemde kalp atışını sanki daha güçlü duydum ama bu sefer o kadar güçlü değil di doktor normal dedi korkma ama benim kafama çok takıldı sizdede yaşayan oldu mu