mihriban_ynk sen kendini hangisine hazir hissedersen, vucudun hangisine izin verirse o olur canim. Ben de nisanda dogum yapicam normal dogum istiyorum cunku yapabilecegime inaniyorum. Korkum, endisem yok. Ama doktorum uygun gormez, bebek donmez vs o zaman sezeryan. En guzeli tabiki normal dogum