Merhabalar kızlar biz depremzedeyiz eşim Adıyaman’da görev yapıyor asayiste tain isticez doğuya ama korkuyorum çocuğumuz olucak 4 aylık hamileyim hemde eşim komando çıkışlı acaba doğuya gidersek eşim daga göreve gider mi asayiste çalışacağı yerleri doğuda bilen var mı yardımcı olabilir misiniz acaba ?