ParildayanYildiz Svdmhmtyhy benim çok kötü olmuştu incia krem sürüp gümüş kapak kapattım 1 günde iyileşti tavsiye ederim
Svdmhmtyhy Lansinoh krem kullandim yapış yapış olduğu için kıyafete yapıştı daha beter yaptı gümüş kapak kullanmadım iyi geliyor mu
Duyguuu488 Svdmhmtyhy garmastan diye bir krem var çok iyi diyolar bende aldım daha kullanmadım ama bi bakabilirsin bence
Hllty Sanırım doğumdan önce başlamak gerekiyor kremlere lansinoh kullanıyorum 35 haftamda başladım güzel nemlendiriyor