Merhaba kızlar 38+5 haftalik hamileyim bu ikinci gebeliyim oğlum var 4 yaşında ama o suni sancı ile dogdu kilosu az diye 1 hafta ileri dogdu şimdi bende kendi agrisi nasil oluyo bilmiyorum arada bi sancim oluyo vajinada sirtim agriyo ama ben artik dogurmak istiyorum☺️ yani kasilma olmadan fazla yine birden dogum baslayabilirmi veya su nişan gelmedende 😕