Aleynamesutdeveci mommyily 14.-15 haftalıkken tekrar gideceğim doktora bakalım cinsiyeti doğrumu 💕💕💕🙏🏻Bizede erkek gibi geliyor
Minimalannesiii mommyily yaa doktor da yüksek ihtimalle kız dedi çok sevindim şuan teşekkür ederim 🥰🤗
Minimalannesiii mommyily tahminin tuttu bu haftaki kontrolde doktor kesin kız dedi canım sana da haber vermek istedim 🥰
ilk_nur234 mommyily bende kız hissediyorum düne kadar hiç midem bulanmazdi kusmazdim 2 gündür öyleyim sabah saatlerinde
Zehradmrci mommyily Haftaya detaylı var daha öğrenemedik bi de siz bakın bakalım öğrenince yazarim☺️ mommyily
2022-ezgi mommyily teşekkür ederim zaman ayırdığınız için. Ben hep kız hissediyorum ama bakalım hayırlısı 🙏🏻 Doktor söylemedi 🤷🏻♀️